Copywriting w najlepszym wydaniu

Nawet najładniejsza strona internetowa potrzebuje odpowiedniej treści, bez tego naprawdę ciężko będzie liczyć na pozytywne efekty. Znakomitym przykładem mogą być tutaj strony osób, zajmujących się na co dzień fotografią. Stworzenie pięknego portfolio z najładniejszymi zdjęciami w pięknej otoczce w postaci strony internetowej pod wieloma względami może okazać się niewystarczające. Pierwszym problemem będzie pozycjonowanie, które po prostu wymaga treści na stronie i to nie byle jakiej tylko odpowiednio dopasowanej do danej tematyki. Dlatego bez najmniejszych wątpliwości można powiedzieć, że copywriting będzie potrzebny każdej osobie, która zamierza promować swoją działalność gospodarczą w internecie. Już samo znalezienie dobrego copywritera może okazać się nie lada problemem.

Copywriting musi być przemyślany i idealnie zaplanowany.

Jeżeli strona ma być pozycjonowana to wszystkie znajdujące się na niej treści powinny zostać przeredagowane według dopasowania, czyli każda podstrona powinna zawierać frazy ściśle do niej dobrane. Dlatego przed zamówieniem nowych treści najlepiej poprosić firmę seo o przekazanie aktualnie zrobionego dopasowania. Nie będzie to potrzebne jeżeli agencja zajmuje się również dostarczaniem wysokiej jakości treści na strony i portale internetowe. Dobre i znane firmy przeważnie zatrudniają bardzo dobrych copywriterów, którzy tworzą nowe treści dla klientów na podstawie otrzymanych dopasowań. Nie da się jednak ukryć, że zlecenie tekstów u osoby, która zajmuje się tylko pisaniem przyniesie jeszcze lepsze rezultaty.

Profesjonalny copywriting zawsze w cenie.

Dlaczego copywriter działający na własną rękę napisze teksty lepiej niż osoba pracująca na etacie w seo agencji. Dzieje się tak, ponieważ ,,etatowiec,, tworzy duże ilości tekstów prawie zawsze opierając się o sprawdzone i działające tematy. Natomiast profesjonalny copywriter ma o wiele większe doświadczenie i do każdego tekstu podchodzi indywidualnie. Dodatkowo osoba na etacie musi wywiązywać się ze ścisłych terminów, a tak zwany wolny strzelec może każdemu tekstowi poświęcić o wiele więcej czasu. Jednak za jakość się płaci, cena w agencji to około 25 zł za 1000 zzs, a u dobrego, zaznaczam profesjonalnego copywritera stawka zaczyna się od 50 zł za 1000 zzs.

Copywritning wykonuję w formie pojedynczych zleceń dla Agencji Interaktywnej Renoma – renoma.com.pl